اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۲۸۲۷
توازن سرخابی در ترکیب اصلی سپاهان؛ ۸ سرخابی سابق در لباس زرد
در ترکیب اولیه سپاهان در بازی مقابل استقلال اتفاق جالبی افتاد؛ تساوی سرخابی‌های سابق!
۱۷:۰۳ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
وانانیوز|

سپاهان یک تیم بزرگ است و یک مدعی همیشگی در تمام تورنومنت‌ها که این فصل نیز رقابتی میلیمتری با استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دارد. سپاهان هر فصل با دست باز اقدام به خرید بازیکنان بزرگ تیم ملی و استقلال و پرسپولیس می‌کند و این فصل نیز از این قاعده مستثنا نیست. سپاهان بازیکنان بسیاری خرید که خیلی از آنها سابقه بازی در دو تیم بزرگ تهرانی را دارند.

بعد از نقل و انتقالات زمستانی همه منتظر رونمایی از سپاهان دور برگشت بودند و وقتی مورایس محروم که به دلیل اخراج در بازی آخر اجازه حضور کنار زمین را نداشت، ۱۱ نفر اصلی‌اش را به زمین فرستاد همه متوجه توازن در بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس با لباس زرد نشدند.

سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور و امید  نورافکن به عنوان  استقلالی های سابق و شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و رامین رضاییان با سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس. یعنی پیام نیازمند، برایان دابو و حسین نژاد تنها بازیکنان بدون سابقه سرخابی در ترکیب زردهای نصف جهان بودند. در ادامه بازی کاوه رضایی به زمین آمد تا کفه ترازو به نفع آبی ها سنگین شود، به خصوص که فرشاد و اسدی هم بیرون رفتند. اما در آن سوی میدان استقلال هیچ بازیکنی در ترکیب اولیه با سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان نداشت. فقط مهرداد محمدی و محمدحسین مرادمند سابقه حضور در سپاهان دارند که هردو نیمکت نشین بودند.

البته آنها هر دو در دقایق پایانی به زمین آمدند، آن هم با یک بازی جالب با اعداد ریاضی؛ مهرداد محمدی با شماره ۷ دقیقه ۷۷  جای بازیکن شماره ۷۷ یعنی ماشاریپوف آمد! مرادمند هم در سومین دقیقه وقت های تلف شده با شماره ۳ جای شماره ۳۳ یعنی ابولفضل جلالی به زمین آمد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان استقلال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین